معرفی برند های الکتروثامن

معرفی برند هایی که با الکتروثامن همکاری میکنند و فروشگاه الکتروثامن محصولات آن ها را به با برترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه میکند.

معرفی برند های الکتروثامن

معرفی برند هایی که با الکتروثامن همکاری میکنند و فروشگاه الکتروثامن محصولات آن ها را به با برترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه میکند.

معرفی اینورتر IMASTER سری A1

یکی از مهم ترین تجهیزات برقی که امروزه کاربرد و محبوبیت بالایی در میان تکنسین برق ها دارد ، اینورتر است. کارایی و ویژگی های خوب اینورتر سبب شده تا در دنیا شرکت های زیادی برای تولید آن اقدام کنند. یکی از این شرکت ها که در کشور کره تاسیس شده است، برند تجاری IMASTER می باشد. در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی و بررسی اینورتر های سری A1 برند آی مستر بپردازیم‌ .

اینورتر

در ابتدا اجازه دهید نگاهی به تجهیز برقی اینورتر بیندازیم.

لغت اینورتر به معنای مبدل می باشد که قابلیت تبدیل فرکانس و سطح ولتاژ به فرکانس و سطح ولتاژ دلخواه دارد. اینورتر این فرآیند را توسط تقویت کننده ها انجام میدهد به طوری که برق AC خروجی را با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز کاربر تامین و تولید میکند. به زبان ساده تر اینورتر یک دستگاه الکترونیک قدرت است که به وسیله آن میتوان سرعت موتورهای الکتریکی را کنترل کرد. همچنین اینورتر می تواند جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل کند.

از اینورتر میتوان در موارد زیر استفاده کرد:

  • انواع پمپ های صنعتی و ساختمانی
  • سیستم های آبرسانی بوستر پمپ
  • فن های صنعتی
  • آسانسور
  • انواع جرثقیل های سقفی و تاور کرین های سنگین
  • نوار نقاله
  • دستگاهای اکسترودر
  • انواع ماشین آلات صنایع چاپ
  • انواع ماشین آلات صنایع تزریق پلاستیک
  • انتقال انرژی به روش HVDC.....

شرکت IMASTER ADT

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بهترین تولید کننده های اینورتر یعنی برند آی مستر بپردازیم.

شرکت ADT یکی از معتبرترین و بزرگترین تولیدکنندگان‌ تجهیزات برق صنعتی به ویژه اینورتر آی مستر است که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده است. در واقع شرکت ADT از سال ۲۰۱۶ محصولات خود را با نام برند IMASTER روانه بازار کرد. تمرکز اصلیه این شرکت کره ای بر روی کنترل موتورها و راه های تبدیل نیرو با بهترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا قرار گرفته است.همچنین شرکت تولید کننده اینورتر آی مستر اولویت اصلی خود را رضایت مشتریان قرار داده است به طوری که امروزه کمتر کسی در صنعت برق پیدا میشود که نام آی مستر و اینورترهای آی مستر را نشنیده باشد.تکنسین های برق معمولا از اینورتر آی مستر برای انجام امورات خود استفاده میکنند به طوری که برند آی مستر در دنیای امروز از محبوب ترین تجهیزات برقی به حساب می آید.

برای مطالعه ادامه مقاله "اینورتر iMASTER-A1" به سایت الکتروثامن تامین کننده تجهیزات برق صنعتی مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد