معرفی برند های الکتروثامن

معرفی برند هایی که با الکتروثامن همکاری میکنند و فروشگاه الکتروثامن محصولات آن ها را به با برترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه میکند.

معرفی برند های الکتروثامن

معرفی برند هایی که با الکتروثامن همکاری میکنند و فروشگاه الکتروثامن محصولات آن ها را به با برترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه میکند.

معرفی اینورتر دانفوس

یکی از بهترین و معروف ترین اینورتر ها  در سراسر جهان اینورتر دانفوس می باشد که توسط کمپانی دانمارکی دانفوس تولید می شود. در راستای اهمیت اینورتر دانفوس در تجهیزات برق صنعتی ما مطلبی تحت همین عنوان منتشر کردیم تا در آن اینورتر و کمپانی دانفوس را به طور کامل معرفی و بررسی کنیم.


اینورتر دانفوس

این اینورترها بر روی تمامی الکتروموتورها قابلیت نصب را دارند و سرعت، فرکانس، گشتاور و قدرت الکتروموتور را تحت کنترل قرار می دهند. یکی دیگر از مزایای اینورتر دانفوس راه اندازی نرم و بدون ضربه اولیه در الکتروموتور می باشد.اینورتر Danfoss با توجه به نوع کاربری و در دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود:

۱.اینورتر دانفوس ولتاژ پایین  ۲.اینورتر دانفوس ولتاژ متوسط ۳. اینورتر دانفوس ولتاژ بالا


ویژگی های اینورتر دانفوس

  • بالا بودن کیفیت تولید

  • نصب آسان

  • گارانتی مطمئن

  • خدمات پس از فروش

  • قابل ارائه در توان های تک فاز و سه فاز

  • توانایی حفاظت از انواع الکتروموتور

  • افزایش راندمان موتور و بالا بردن عمر مفید الکتروموتور


اگر مایل به خرید هر گونه محصولی تولید شده توسط برند دانفوس از جمله اینورتر دانفوس هستید، میتوانید خیلی راحت با مراجعه به لینک  

اینورتر دانفوس الکترو ثامن ، در کمترین زمان در هر لحظه و مکان دلخواه محصول خود را خریداری کنید . علاوه براین امکان خرید محصولات به صورت حضوری در فروشگاه الکترو ثامن نیز مهیا می باشد.

اینورتر پنتاکس یا درایو دانفوس؛ کدام بهتر است؟

اینورتر پنتاکس یا درایو دانفوس؛ کدام بهتر است؟

اینورتر پنتاکس و درایو دانفوس دو تن از مهم ترین تجهیزات برق صنعتی محسوب می‌‌‌شوند که در سراسر دنیا استفاده می‌شوند.در خیلی از موارد اینورتر و درایو را یکی می‌دانند اما کاملا اشتباه است زیرا تفاوت هایی میان اینورتر پنتاکس و درایو دانفوس وجود دارد. در راستای اهمیت این دو تجهیز برق صنعتی 

ما تصمیم گرفتیم مطلبی تهیه کرده و در آن ویژگی های هر کدام از اینورتر پنتاکس و درایو دانفوس را بیان کنیم.

اینورتر پنتاکس یا درایو دانفوس

اینورتر

ابتدا قصد داریم نگاهی به چیستی اینورتر و کاربرد های در آن صنعت بپردازیم.

اینورتر دستگاهی الکتریکی برای تبدیل جریان متناوب به جریان مستقیم می‌باشد. علاوه بر این از اینورتر برای کنترل کردن سرعت چرخش یک موتور AC با کنترل کردن فرکانس و ولتاژ برق اعمال شده به موتور الکتریکی، بدون آنکه آنکه قدرت و گشتاور موتور کاهش یابد. امروزه از اینورتر معمولا برای کنترل قدرت کشش و سرعت موتور استفاده می‌شود. از جمله مزایای استفاده از اینورتر موارد زیر می‌باشد. 

اینورتر پنتاکس

  • ذخیره انرژی تا ۵۰ درصد 
  • نبودن شک راه اندازی 
  •  تنظیم کننده سرعت موتور
  • تغییر جهت دور به آسانی 
  • روشن و خاموش نمودن موتور بدون نیاز به قطع و وصل برق 
  • عدم نیاز به دستگاه های کنترل دبی مکانیکی 
  • افزایش عمر مفید تجهیزات برقی 
  • کاهش ضربه های مکانیکی 
  • حفاظت موتور .کنترل از راه دور 
  • برنامه ریزی برای حرکت
  • کار کردن موتور با وجود ولتاژ متغیر و…

از اینورتر به ویژه اینورتر پرتو صنعت میتوان در مواردی همچون آسانسور، پمپ و فن، میکسر ها، اکسترودر ها، نوار های نقاله، دستگاه های ماشینی و… بهره برد.

اینورتر پنتاکس

کمپانی پنتاکس از بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده های اینورتر در داخل کشور است که در بخش دوم این مقاله اینورتر هایش را معرفی می کنیم.

برای مطالعه ادامه مقاله اینورتر پنتاکس یا درایو دانفوس به سایت الکتروثامن مراجعه کنید.

تشخیص اینورترهای اصلی پنتاکس برای پمپ های آب

تشخیص اینورتر های اصلی پنتاکس ایتالیا

یکی از موارد استفاده از اینورترها پنتاکس در پمپ های آب میباشد.پمپ های آب به دلیل اینکه احتیاج به کنترل دور موتور دارند و در طول روز به دفعات خاموش و روشن میشوند بهتر است برای جلوگیری از صدمات احتمالی وارده به آنها از اینورتر استفاده کنیم.

امروزه به دلیل استفاده فراوان از محصولات صنعتی و پیچیدگی فرآیند کاری و فرآیند تولید این محصولات و قطعات,قیمت این وسایل به نسبت بالا میباشد.

حال اگر در این بین فردی بدون آشنایی با این قطعات برای خرید آنها اقدام کند,و موفق به خرید یک محصول اصل و درجه یک نشود به نظر شما چه پیامدهایی خواهد داشت

از پیامدها و آثار زیان بار این امر مهم میتوان به مواردی همچون;

  • هدر رفتن بخشی از پول و سرمایه فرد برای تهیه و خرید محصول
  • استفاده از آن قطعه در یک دستگاه و آثار مخرب این قطعه بر کل دستگاه و خرابی آن

همین دو پیامد چیزی جز دور ریختن و هدر رفتن پول و سرمایه هنگفت برای فرد به دنبال ندارد. حالا یه جای در نظر گرفتن یه فرد که از این محصول برای مصارف جزئی استفاده میکند,یک فرد کارخانه دار را در نظر بگیرید. این فرد از این محصولات صنعتی در طیف گسترده ای از فعالیت های کارخانه اش استفاده میکند.حال در صورت تقلبی بودن و بی کیفیت بودن این محصولات ضرر و زیانی که این شخص متحمل میشود,ممکن است برابر با کل سرمایه زندگی فرد باشد.

پس بهترین راه در این مواقع کسب اطلاعات لازم درباره یک محصول و تلاش برای خریدن محصول با کیفیت و درجه یک میباشد.هدف ما در نوشتن این مطلب هم نشان دادن راه های اصلی بودن اینورترهای پنتاکس میباشد. برای بررسی ویژگی های یک اینورتر پنتاکس اصل به سایت الکترو ثامن مراجعه کنید.

خرید اینورتر پنتاکس اصل

در آخر پیشنهاد ما برای اطمینان از خرید محصول اصلی و با کیفیت و درجه یک این است که برای خرید به نمایندگی های انحصاری و معتبر یه کمپانی و برند مراجعه کنید.

در این حالت شما هم اطمینان خاطر پیدا میکنید که محصول مطمئن و اصلی را خریداری کرده اید و هم در صورت بروز سوال یا مشکلی در رابطه با محصول میتوانید به مرجعی مطمئن و درست برای رفع ابهام,سوال یا مشکل خود مراجعه کنید.

برای مثال یکی از مدل های اینورتر پنتاکس این کمپانی که به دلیل قدرت و توان تولیدی بالا فروش بالایی داشته است و نمونه های تقلبی آن در بازار زیاد است, مدل   dsi-400-037g3 است.

این مدل از سری ۴۰۰ اینورتر های پنتاکس بوده و با ورودی برق سه فاز با ولتاژ ۳۸۰ ولت و فرکانس ۵۰-۶۰ هرتز توان خروجی ای معادل ۳۷ کیلووات یا همان ۵۰ اسب بخار دارد.

معرفی نمایندگی های برتر اینورتر پنتاکس

تجهیزات برق صنعتی و اینورتر نقش بسیار مهمی در دنیا ایفا میکنند.نمایندگی اینورتر یک گروه صنعتی است که محصولات تولیدی توسط برند های مختلف را در سراسر کشور به مشتری می رساند.اهمیت نمایندگی اینورتر کمتر از کارخانجات تولید کننده اینورتر نمی باشد از این رو باید ویژگی های لازم را دارا باشند.یکی از بهترین و بزرگترین برند های تولید کننده اینورتر کمپانی پنتاکس می باشد که نمایندگی های زیادی در سراسر دنیا دارد.ما در این مقاله قصد داریم برترین های نمایندگی اینورتر پنتاکس را به شما معرفی کنیم.

کمپانی پنتاکس

قبل از معرفی برترین های نمایندگی اینورتر پنتاکس ، بهتر است کمی با کمپانی پنتاکس آشنا شویم.

کمپانی پنتاکس نخستین بار در سال ۱۹۹۰ در ایتالیا پایه گذاری شد.در ابتدا فعالیت های این شرکت در زمینه تولید محصولات پمپ های آب شکل گرفت و ادامه یافت.با گذشت زمان و توسعه فعالیت این شرکت در منطقه صنعتی Verna ایتالیا,امروزه این شرکت به برندی جهانی و موفق در زمینه تولید محصولات صنعتی مختلفی تبدیل شده است.

 از محصولات این کمپانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پمپ های آب خانگی,ساختمانی,صنعتی و کشاورزی 
  • شناور 
  • اینورتر اصلی یا VFD و…

هدف اصلی شرکت پنتاکس ارائه راه حل های با کیفیت در سریعترین زمان ممکن برای  نیاز های مختلف بازار میباشد.تولید محصولات با حفظ استاندارد و فناوری بالا و بهینه شده برای این شرکت بسیار مهم است زیرا این امر تنها راه رسیدن به محصولی با کیفیت با قیمت بسیار مناسب میباشد.

برای مطالعه ادامه مقاله نمایندگی های برتر اینورتر پنتاکس به سایت الکتروثامن نمایندگی اینورتر مراجعه کنید.

نمایندگی های برتر اینورتر و تجهیزات برق صنعتی

نمایندگی های برتر اینورتر و تجهیزات برق صنعتی

 تجهیزات برق صنعتی و اینورتر نقش بسیار مهمی در دنیا ایفا میکنند.نمایندگی اینورتر یک گروه صنعتی است که محصولات تولیدی توسط برند های مختلف را در سراسر کشور به مشتری می رساند.اهمیت نمایندگی اینورتر کمتر از کارخانجات تولید کننده اینورتر نمی باشد از این رو باید ویژگی های لازم را دارا باشند. در این مقاله قصد داریم نمایندگی های برتر اینورتر و تجهیزات برق صنعتی را معرفی کرده و بررسی کنیم تا بتوانیم آشناییت خوبی از آن ها داشته باشیم.

نمایندگی اینورتر هایپر صنعت فامکو

هایپر صنعت فامکو (شرکت فن آوران آریا محور) قریب به دو دهه گذشته، در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات صنعتی آغاز نمود .

در ادامه به لحاظ دارا بودن دانش فنی و اخذ تجارب متعدد و علاقه مندی سرمایه گذاران، به زمره مشاوران، طراحان و تامین کنندگان برترین برند های تجهیزات صنعتی پیوست و به یکی از بزرگترین و مطرح ترین شرکت های ایرانی در این صنف مبدل گشت که همواره بهترین محصولات از به نام ترین برند های ...

برای مطالعه ادامه مقاله نمایندگی اینورتر به سایت الکتروثامن مراجعه کنید.