معرفی برند های الکتروثامن

معرفی برند هایی که با الکتروثامن همکاری میکنند و فروشگاه الکتروثامن محصولات آن ها را به با برترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه میکند.

معرفی برند های الکتروثامن

معرفی برند هایی که با الکتروثامن همکاری میکنند و فروشگاه الکتروثامن محصولات آن ها را به با برترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه میکند.

معرفی اینورتر IMASTER سری A1

یکی از مهم ترین تجهیزات برقی که امروزه کاربرد و محبوبیت بالایی در میان تکنسین برق ها دارد ، اینورتر است. کارایی و ویژگی های خوب اینورتر سبب شده تا در دنیا شرکت های زیادی برای تولید آن اقدام کنند. یکی از این شرکت ها که در کشور کره تاسیس شده است، برند تجاری IMASTER می باشد. در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی و بررسی اینورتر های سری A1 برند آی مستر بپردازیم‌ .

اینورتر

در ابتدا اجازه دهید نگاهی به تجهیز برقی اینورتر بیندازیم.

لغت اینورتر به معنای مبدل می باشد که قابلیت تبدیل فرکانس و سطح ولتاژ به فرکانس و سطح ولتاژ دلخواه دارد. اینورتر این فرآیند را توسط تقویت کننده ها انجام میدهد به طوری که برق AC خروجی را با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز کاربر تامین و تولید میکند. به زبان ساده تر اینورتر یک دستگاه الکترونیک قدرت است که به وسیله آن میتوان سرعت موتورهای الکتریکی را کنترل کرد. همچنین اینورتر می تواند جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل کند.

از اینورتر میتوان در موارد زیر استفاده کرد:

  • انواع پمپ های صنعتی و ساختمانی
  • سیستم های آبرسانی بوستر پمپ
  • فن های صنعتی
  • آسانسور
  • انواع جرثقیل های سقفی و تاور کرین های سنگین
  • نوار نقاله
  • دستگاهای اکسترودر
  • انواع ماشین آلات صنایع چاپ
  • انواع ماشین آلات صنایع تزریق پلاستیک
  • انتقال انرژی به روش HVDC.....

شرکت IMASTER ADT

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بهترین تولید کننده های اینورتر یعنی برند آی مستر بپردازیم.

شرکت ADT یکی از معتبرترین و بزرگترین تولیدکنندگان‌ تجهیزات برق صنعتی به ویژه اینورتر آی مستر است که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده است. در واقع شرکت ADT از سال ۲۰۱۶ محصولات خود را با نام برند IMASTER روانه بازار کرد. تمرکز اصلیه این شرکت کره ای بر روی کنترل موتورها و راه های تبدیل نیرو با بهترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا قرار گرفته است.همچنین شرکت تولید کننده اینورتر آی مستر اولویت اصلی خود را رضایت مشتریان قرار داده است به طوری که امروزه کمتر کسی در صنعت برق پیدا میشود که نام آی مستر و اینورترهای آی مستر را نشنیده باشد.تکنسین های برق معمولا از اینورتر آی مستر برای انجام امورات خود استفاده میکنند به طوری که برند آی مستر در دنیای امروز از محبوب ترین تجهیزات برقی به حساب می آید.

برای مطالعه ادامه مقاله "اینورتر iMASTER-A1" به سایت الکتروثامن تامین کننده تجهیزات برق صنعتی مراجعه کنید.

معرفی اینورتر پرتو صنعت

یکی از مهم ترین تجهیزات برق صنعتی، اینورتر می باشد که کاربرد فراوانی دارد. میان اینورتر ها، اینورتر پرتو صنعت با ویژگی های خاص خود، محبوبیت ویژه ای میان کارکنان این حوضه دارد.در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی و بررسی اینورتر پرتو صنعت بپردازیم .

اینورتر

ابتدا اجازه دهید نگاهی به چیستی، مزایا و کاربرد های اینورتر انداخته و سپس به بررسی انواع اینورتر پرتو صنعت بپردازیم.

اینورتر دستگاهی الکتریکی برای تبدیل جریان متناوب به جریان مستقیم می باشد. علاوه بر این از اینورتر برای کنترل کردن سرعت چرخش یک موتور AC با کنترل کردن فرکانس و ولتاژ برق اعمال شده به موتور الکتریکی ، بدون آنکه آنکه قدرت و گشتاور موتور کاهش یابد. امروزه از اینورتر معمولا برای کنترل قدرت کشش و سرعت موتور استفاده میشود. از جمله مزایای استفاده از اینورتر موارد زیر می باشد. 

 

  • ذخیره انرژی تا ۵۰ درصد 
  • نبودن شک راه اندازی 
  •  تنظیم کننده سرعت موتور
  • تغییر جهت دور به آسانی 
  • روشن و خاموش نمودن موتور بدون نیاز به قطع و وصل برق 
  • عدم نیاز به دستگاه های کنترل دبی مکانیکی 
  • افزایش عمر مفید تجهیزات برقی 
  • کاهش ضربه های مکانیکی 
  • حفاظت موتور .کنترل از راه دور 
  • برنامه ریزی برای حرکت
  • کار کردن موتور با وجود ولتاژ متغیر و…

از اینورتر به ویژه اینورتر پرتو صنعت میتوان در مواردی همچون آسانسور، پمپ و فن، میکسر ها، اکسترودر ها، نوار های نقاله، دستگاه های ماشینی و… بهره برد.

شرکت پرتو صنعت

در این قسمت از مقاله نگاهی به شرکت تولید کننده اینورتر پرتو صنعت می اندازیم.

از بزرگ ترین تولید کننده های اینورتر ، برند پرتو صنعت بوده که نماینده شرکت یونولیک فرانسه در ایران است‌. تولیدات شرکت پرتو صنعت طبق تکنولوژی روز دنیا بوده به طوری که محصولات آن از جمله اینورتر پرتو صنعت دارای کیفیت بی نظیری است. اینورتر پرتو صنعت در قدرت های ۲/۲ کیلو وات الی ۴۰۰ کیلووات ساخته میشوند که در صنایعی همچون خودروسازی، جرثقیل، فولاد، آب و فاضلاب، ماشین سازی، نساجی، نفت و گاز و پتروشیمی و… کاربرد دارد.

شرکت پرتو صنعت از سال ۱۳۶۹ دست به تولید اینورتر های کنترل دور با نام اینورتر پرتو صنعت در کشور زد . از افتخارات شرکت تولید کننده اینورتر پرتو صنعت میتوان به صادرات محصولات آن به کشور های خارجی همچون امارات و ترکیه اشاره کرد. شرکت پرتو صنعت با به کارگیری مهندسین و دانش آموختگان نخبه و با تجربه خود، موفق به ایجاد اشتغال زایی، تبدیل دانش به فناوری، پایه گذاری اقتصاد مبتنی بر دانش و فناوری شده است‌ . همچنین گروه کارخانجات پرتو صنعت ظرفیت تولیدی بالغ بر ۴۰ هزار عدد دستگاه را با مساحتی بر چهار هزار متر مربع دارد.

برای مطالعه ادامه مقاله "اینورتر پرتوصنعت" به سایت الکتروثامن,تامین کننده تجهیزات برق صنعتی مراجعه کنید.

معرفی اینورتر تکو

بدون شک یکی از مدل های پرکاربرد اینورتر برند تکو میباشد که از بهترین محصولات کمپانی تکو محسوب میشود. در این مقاله ما قصد داریم به معرفی و بررسی اینورتر تکو که گروه الکترو ثامن موفق به کسب نمایندگی آن شده است،  پرداخته و شناخت کاملی از آن کسب کنیم . در ادامه با ما برای بررسی اینورتر تکو همراه باشید . 

شاید برای برخی خود واژه ی اینورتر ناآشنا باشد ، در این راستا ابتدا اجازه دهید به یک معرفی کلی در مورد اینورتر و کاربرد آن بپردازیم تا بتوانیم بهتر مفاهیم مرتبط با اینورتر تکو را درک کنیم.

با زبان ساده اینورتر یک تجهیز صنعتی به حساب می آید که وظیفه آن کنترل سرعت موتور های سه فاز بدون کاهش قدرت و گشتاور موتور می باشد. اینورتر ها با توجه به نوع خود، میزان بار وارده به موتور را اندازه گیری کرده و متناسب با آن ، به موتور جریان می دهد. در نتیجه این عمل مصرف برق کاهش پیدا میکند که یکی از دلایل اصلی برای استفاده از اینورتر و به ویژه اینورتر تکو می باشد.

علاوه بر این ها اینورتر که یکی از مهم ترین تجهیزات برق صنعتی محسوب می شود، وظیفه دارد جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل کند. برای مطالعه بیشتر در مورد اینورتر و دیگر تجهیزات برق صنعتی پیشنهاد میکنم مقاله تجهیزات برق صنعتی را مطالعه کنید.

شرکت تکو

در این بخش از مقاله اجازه دهید نگاهی به برند تولید کننده اینورتر تکو Teco که شرکت تکو با همین نام می باشد، بیندازیم. 

شرکت تکو فعالیت رسمی خود را در سال ۱۹۵۶ میلادی آغاز نمود و در حوزه های مختلفی از جمله لوازم خانگی، موتور های صنعتی، محصولات اتوماسیون صنعتی، توربین های بادی، تجهیزات برق صنعتی و… شروع به کار کرد. اینورتر تکو امروزه یکی از مهم ترین و اساسی ترین محصولات شرکت تکو به حساب می آید که توانسته جایگاه ویژه ای در میان تجهیزات برق صنعتی کسب کند. شرکت تولید کننده اینورتر تکو در کشور تایوان تاسیس شد و امروزه توانسته است محصولات خود را به صورت جهانی توزیع کند. دلیل آن نیز قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالای اینورتر تکو می باشد.

اینورتر تکو

اینورتر تکو نیز همانند دیگر تجهیزات برق صنعتی وظایفی بر عهده دارد که در ادامه مقاله به بررسی اینورتر تکو میپردازیم.

برای مطالعه ادامه مقاله "اینورتر تکو" به سایت الکتروثامن تامین کننده تجهیزات برق صنعتی مراجعه کنید.

تکنسین برق صنعتی کیست؟

در گذشته شغل های ساده ای برای مردمان وجود داشت ولی با پیشرفت علم علاوه بر افزایش تعداد و تنوع مشاغل ، پیچیدگی مشاغل نیز بیشتر شد. از جمله این مشاعل جدید میتوان به تکنسین برق صنعتی اشاره کرد که با حوزه برق صنعتی سر و کار دارد. کار با برق و به ویژه برق صنعتی کار هر کسی نیست و نیاز به مهارت و دانش کافی دارد . در این مقاله ما قصد داریم به معرفی و بررسی یک تکنسین برق صنعتی بپردازیم .

وظیفه تکنسین برق صنعتی

ابتدا اجازه دهید به این بپردازیم که یک تکنسین برق صنعتی چه وظایفی بر عهده دارد.

همانطور که میدانید هر شغلی یک سری وظایف برای انجام دادن دارد و تکنسین برق صنعتی از این قاعده مستثنا نمی باشد. تکنسین برق صنعتی به طور کلی با انواع فعالیت های برقی مانند سیم کشی و تجهیزات برق صنعتی کار دارد. در لیست زیر وظایفی که یک تکنسین برق صنعتی بر عهده دارد جمع آوری شده است.

  • طراحی و نصب سیستم های برقی و روشنایی
  • بررسی و حفاظت از سیستم های الکتریکی
  • نصب و سیم کشی مدار های مختلف
  • سیم کشی برق ساختمان های مختلف
  • سیم کشی صنایع مختلف
  • سیم کشی ماشین آلات و تجهیزات برق صنعتی
  • نصب کردن، کنترل کردن و تست کردن تجهیزات برق صنعتی
  • نظارت بر سیستم های برق صنعتی
  • راه اندازی موتور های الکتریکی
  • و هر چیز دیگری که با برق صنعتی به نحوی ارتباط برقرار میکند به وسیله تکنسین برق صنعتی انجام میشود .

تکنسین برق صنعتی کسی است که در دوره های آموزشی برق صنعتی شرکت کرده و یا دارای تحصیلات رشته برق صنعتی میباشد . این شخص توانایی نصب و کنترل تجهیزات برق صنعتی را داشته و همان فردی است که سیستم های ساختمان های صنایع مختلف  را راه اندازی کرده است.

برای مطالعه ادامه مقاله "تکنیسین برق صنعتی کیست؟" به سایت الکتروثامن فروشنده تجهیزات برق صنعتی مراجعه کنید.